Yumak1 Melek156 bir kaç damla ile damlat testi ıslandığında daha belirgin oluyosa var kayıp oluyorsa yok. Birde erken gebelik testlerinde kuruma cizgisi olmuyo diye biliyorum ben
Seda9507 Melek156 1. Gebeliğim de de şuan ki gebeliğim de de aynı bu şekil silik çizgi ile öğrendim. Bence var gibi
Melek156 Yumak1 ilk kez böyle bir şey görüyorum daha önce ki gebelik testlerim vardı evde negatif olan onlarla karşılaştırdım onlar böyle bir çizgi yok aynı marka idrar mı damlatıcam su mu
Yumak1 Melek156 kesinlikle var bayrama denk geldi ama özele git kan ver benimkide böyleydi değer 14 falandı 😅
Cileklipizza Melek156 silik çizgi var bence bi kaç güne tekrar yap test yada kan ver 1. Çocuğumda aynı böyleydi
Melek156 Yumak1 evet evet çıkardım onu hatta öğlen yaptığımda çıkartmıştım üstü çok çizikti diye yaşadığım yerde özel çok uzakta adetime de 3-4 gün var daha artık bayram biter öyle veririm kan inşallah vardır 🥹 4 yıllık hasret biter
Melek156 asell13 yarın fırsat bulursam tekrar test alıp yapıcam bende daha önce ki testlerimle karşılaştırdım onlarda hiç bir şey yok
asell13 Melek156 kuzenimde öyle oldu tüp benek yapacakları ay hamile olduğunu öğrendik 6 yıl sonra oldu 🥰
Melek156 Cileklipizza Seda9507 ilk yaptığım da bir şey yoktu 5 dk falan sonra baktım böyle inşallah vardır
Yumak1 Melek156 Benimkide ilk yoktu yaptım 5 dakika baktım çıktım yarım saat sonra tekrar baktım böyleydi