Fatmakrnc hiç şaşırmadım titreme başladı doğum sonrası sakin olsana diye bağırıyor bana. Ben zaten sakinim isteyerek yapmıyorum diye ben de ona bağırdım. Normal zamanda olsa karşılığını alırlar yaptıklarının da en savunmasız zamanlarımız oluyor işte hastanelerde