Fatmakrnc Allah onları nasıl biliyorsa öyle yapsın insan değiliz onlara göre eşya gibiyiz. Plesanta için kürtaj oldum özel devlete sevk ettiği için mecburen ordaydım düşük de orda oldu zaten Rabbim bir daha muhtaç etmesin devlete. Anestezistler gece acil durum olmadıkça uyandırmaya kızıyorlar istersen sabaha kadar bekle ama ağrın bitmez dedi. 17 hafta bebek düşmüş acil durum değilmiş, anestezistler nöbette uyusunlar diye ben sabaha kadar ağrı çekecekmişim ne diyeyim hiç bir şey diyemedim ağrıdan tükendim zaten alın kürtaja dedim. Gece uyutmadan yaptı sonra sabah parça kalmış deyip tekrar uyutmadan yaptı sormadan . Rabbim devlet hastanesine mecbur bırakmasın kimseyi