Yaprakdokumuseverr Ay kızlar tansiyonum sürekli yükseliyo doktor kardiyolojiye yönlendiriyo o da evde takip et diyo eve yolluyo. Hem çok riskli diyolar hemde hiç müdehale etmiyolar. Şimdi yine 15 çıktı sanırım acile gidicem. Siz böyle durumlarda napıyosunuz?
Yasminnnnn Yaprakdokumuseverr Ah bu tansiyon bende de yine başladı iki gün boyunca takip ettim 14/9 cikti doktor ilaç baslatti siz kaç haftalıksiniz
merve_3807 Yaprakdokumuseverr benimde bir dönem çok yükseliyordu doktorum alfamete başlattı içince daha kötü oldum daha sonra holter takıldı 1 gün boyunca ölçümler normal çıktı ilacı bıraktım o dönem stresli bir dönemdi ondan olmuş şuan yine de dikkat ediyorum ve 34 haftalığım
Yaprakdokumuseverr Yasminnnnn bana bi türlü başlatamadılar 32. haftamdayım. 13.haftadan beri yükseliyo
Yasminnnnn Yaprakdokumuseverr Şaşırdım ya çünkü vermeleri gerekiyor diye biliyorum çünkü doktorum bana 14/9 olduğu gibi ilaç baslycz dedi ve bugün başlattı bir bak acilde yine ne diyorlar
Yaprakdokumuseverr merve_3807 bana bi verse arada kullanıp belki rahatlarım ama vermiyo acile geldim bakalım
Civcivlerinannesi Yaprakdokumuseverr ilaç vermedi mi? Düzenli şekilde ilaç kullanmanız gerekiyor? Kaç haftalık gebesiniz?
Civcivlerinannesi Civcivlerinannesi kan değerlerinize baktırdınız mı? Stres mi yapıyorsunuz? Bol bol sıvı tüketin. Tuzlu şeyleri tüketmeyin. Tuzlu kraker dahi yemeyin. Ve bu şekilde devam ederse farklı kadın doğuma gidin muhtemelen alfamet yazacaktır. Bende de aynı sorun vardı günde 4 defa alfamet kullanıyordum
Yaprakdokumuseverr Civcivlerinannesi vermedi ya kan değerlerimde karaciğer biraz yüksek çıktı istersen yatış verelim ama endişelenicek bişey değil bence dedi. Ben de imza atıp çıktım.
Civcivlerinannesi Yaprakdokumuseverr tansiyonunu düzenli aralıklarla ölç. Bol bol sıvı tüket yediklerine dikkat et. Sirkeli ve tuzlu şeylerden uzak dur. Stres olma. İnşaAllah herşey gönlünce olur🤗