Kızlar ben 2 yıllık evliyim evlendıgım gün ilişkim tam anlamıyla olmadı yani nasıl söyliyim penis girmedi yani kendımı kastım kaçtım sonra evlendıkten 1 ay sonra kadın doguma gittim alttan muayene yaptı canım cok acıdı bagardım bi anda orda kadın bana dedıkı nasıl sen ılıskıye giriyosun diye sonra bende 1 aylık evliyim olmadı zaten dedim bana kayganlastırıcı verdi bişey yok dedi gönderdi ilgilenmedi hic yani benım bu sorunum halen devam ediyo sırf alttan muayene yapıyo diye doktorlar gecen aldıgım randevuya gitmedim cokta iyi bir doktor buldum özel hastanede offf napıcam ben ya vajınısmus olanların belirtilerine bakıyorum bende o kdar belirtide yok yani penis giriyo vajınaya ama tam degıl cunku acıyo kendımı geri cekiyorum 3 aydırda bebek istiyoruz deniyoruz ama bu yüzden olmuyor bence ayaklarım yukarı kaldırıp dikiyorum falan pozisyonları uyguluyorum internetten bakıpta olmadı yinede esıme dedim gidiyim doktora diye hayır sen kuruntu yapıyosun bısey yok olucak diyo takma diyo ama vajınusmus olsam bu kdar yaklaştıramazdım oda var yani mesela duş aldıktan sonra deniyoruz bazen o zamanlar vucudum rahatlıyomu noluyo artık bilmiyorum acımıyo fazla cok az acıyo genede cok kötü bir durummuş bu ya basıma böyle bişey gelicegini tahmin etmezdim hic doktora bıle gitmeye cesaretim yok düşünün yani zamanla evliligimede zarar gelicek bu durumum yüzünden 😔😞