Zgstgl Belinizin uyuşturulmasıyla etinizin uyuşturulması bir değil eğer epidural normal doğum olursa zaten sancı minimuma iniyor ve doktor yönlendiriyor nefes al ıkın diye etinizin uyuşturulması bambaşka bir olay ne sancıyla nrde ikınmayla alakası var sanırım kesisiz normal doğum yaptınız ben kesi ve dikişle normal doğum yaptım eğer uyuşturulma yapılmazsa kesiden dolayı doğumunuzun gerçekleştirmesi pek kolay olamaz