Adenala karnınızda dikiş olacağına altta 1-2 dikiş olsun daha iyi bence. Sezaryen dikiş hareketi çok zorlaştırıyor. Doğum adrenaliniyle, sancısıyla ne kesildiğini ne de yırtıldığını anlamanız mümkün değil. Benim doğumdan sonra doktor dikiş atarken anlamadım bile. Normalde bir yerinize dikiş atsalar acısına dayanamazsınız ama o an o hararetle hissetmiyorsunuz bile.