fgaye bende 8 haftalık hamileyim sık sık çıkıyorum ve bu ilk haftalarda da son haftalarda da normal çünkü rahim büyüyor ilk haftalar bu yüzden son haftalarda da bebek baskı yaptığı için idrarı yaparken yanma kaşınma yoksa enfeksiyon yoktur endişe etmeyin