-37- sebebi bir çok şey olabilir, hamilelik, yumurtlama, mevsimsel geçiş, ayaklarınızı üşütmüş olabilirsiniz vs yani her şeye yorumlanabilir maalesef. Eğer hamilelik şüpheniz varsa adetinize de 2hafta gibi bi süre varsa en iyi kan testiyle öğrenebilirsiniz. Beta önce kanda yükselir sonra idrarda çıkar o yüzden erken öğrenmenin en doğru yolu kan vermek 🫶🏼