Hatunlar herkese şimdiden iyi bayramlar,engin tecrubelerinize dayanarak bır şey sormak istiyorum.
Gebelik belirtisi de herkeste bebek yerleşirken lekelenme tarzinda bir belirti oluyor mu?olmazsa bebek olmamış mı oluyor?bir de en belirgin belirti ne ?(Bulantı falan dışında).tecrübelerinizi aktarır misiniz?