Hepimiz saglikla alalim kucagimiza🤗Bende 9 mayis gorunuyor 24+4 um. Cok sukur iyi geciyor hamileligim. 6 kilo aldim. Kiz bekliyoruz. Arada mide yanmasi ve bel agrisi disinda gayet keyifli. Kizim fikir fikir oturmami pek istemio😂 ben kiyafet vs aldim. Ilk 2 ay haziran ortasina kadar falan uzun kollu giydiririm
Diye dusunerek aldim. Fethiyede yasiyorum
Cok sicak ama yinede bebek icin iyidir uzun kollu tulum ve bodyler. Sonraki 6-7 aylik olana kadar yazlik giydirecegimi dusunerek aldim bisiler. Ama ilk gebeligim tutuyorum kendimi daha bir suru sey alasim var🤦🏼♀️🙈