Ayazinannesi Dogumumuza mayıs 9-12 dedi doktorumuz 24 haftaligiz şu an bacak uyuşması dışında bi sıkıntımız yok insallah sizde durumlar nasıl 😊
Obsesifk Ayazinannesi bizimde 24 mayıs 22+4 hiç hamile gibi değilim şükür bir sıkıntım yok şuanlık iyiyiz
Figen Ayazinannesi bizimde 14 mayıs gözüküyor inş 🙏🏻😍 bende kasık ağrısı çok var idrar yolu enfeksiyonu yüzündenmiş antibiyotik kullanıyorum inş geçer, onun dışında güzel geçiyor çok şükür 😍🙏🏻 Siz hissediyor musunuz miniğinizi
Sayrkann Ayazinannesi benimde kollarda uyusma oluyor . mide yanmasi ve bel agrisida yaninda .. 23 haftaligiz dogum 20 mayis gorunuyor bakalim hayirlisi😊😊
Glhn Ayazinannesi bende 9 Mayıs 😊 bende çok fena kalça ağrısı var ve aşırı aşırı duygusallik ve uyku hali acaba normal mi😕
Ayazinannesi Figen o bende de olmuştu çok kötü yatıp kalkamıyordum idrara bile gidemiyordum tek kullanımlık tozla biraz düzeldi suyu bol bol tüket canim
NurdanHakan 🖐🏻Ben varım bide Mayıs’ın ilk günleri allah kısmet ederse hiçbi sorunum yok mide yanma sorunlarım dışında ama hamilelik önceside vardı cok şükür Herşey iyi Gidiyor ve mayıs anneleri Hepimiz erkek mi bekliyoruz ne kime sorsam erkek bebek
Pnar Slm benimde 30 mayis 21+2 haftaligim doktorum bana %70 erkek dedi Bugun kontrolum wardi Kiz a benzetiyorum dedii 😃
Figen Pnar 😃 yalnız değilim o zamam rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin de cinsiyeti mühim değil zaten
Minikfasulye Pnar 21+3 de benm banada 30 mayis dedi doktor 😂😍 kizdan erkege donen duydumda erkek diyip kiz cikan hic olmadydi gormednmi erkek dediki
Pnar Figen Amin herkeze ins🙏 Tabi herseyin basi Saglik saglikli olsunlar Kiz erkek mühüm degil Canim Ilk benim Daha ikisinede ihtiyacimiz war senindemi ilk bebegin🤗
Pnar Minikfasulye Bnde cok sasirdim Doktorun Öle demesineee Artik hayirlisiii 😬 iyi guzel günümüz Ayni Seninle desene🤗🤗😀
Minikfasulye Pnar aynn gun ayni bakalm hangimizinki once gelecek 😂 😍 ya banada 13. Haftada kiz dedi hala korkuyom ya degsmis erkek derse diye 😕 oncelik elbette saglik ama ben dayanaamdm birsuru sey aldm 😂
Pnar Minikfasulye ins degismez iste Doktor larda yaniliyoo sen alisveriste Erken davranmissin Bnde Daha hicbirsey yok ne aldim ne yaptim 😬😬 bekliyorum son 2 Aya Kala dusunuyoruz herseyii yapmayii bakalim Canim hayirlisi
Minikfasulye Pnar canm ben seker hastasym doktor erken dogum riskin var dedi bide smdi bile hem seker hem hamilelik cok gucsuzlestrdi beni son ayda hic bisu yapamm o yuzden zaten sadece ismi yazan tulum emzik askisi filan aldm geri hepsini kizda erkekse kullabilr 🙈🙈
Obsesifk Peki doğum çantasını nasıl hazırlicaksınız o sıralar hava biraz sıcak olur hep onu düşünüyorum ya sonrasında falan hep uzun kollu mu almak lazım
Minikfasulye Obsesifk ben daha almadm ama zaten cok inceler uzun kol katarim buyuk ihtimal zaten hep kundakda sarili olcagi icin hastanede cok sicak olur cok kalin seylere gerek yok bnce cikista usumemesi icin sıkı sarildignda bisy cik olmz gibime geliyo oyle umuyorum yani ah bu acemlik deniyip gorcm bende 😂
Pnar Minikfasulye Tabi Tabi aldigin seyi Kiz erkek kullana bilir Canim Bu arada gecmis Olsun canim Ayni benimde risikom war bebegim tam ortada degil asagi dogru yatmami sölüyor Erken Dogum vede sezeryan dedi Buyuk ihtimal 😏😏
Obsesifk Minikfasulye yazık ilk bebeklere yaa denek gibiler acemi annenin elinde ama bi kere şöyle denemelik doğursak soun kalmicak 😀
Minikfasulye Obsesifk ya her kafadan bi ses cikiyo kimi cok sicaga alstrma durmadn hastalanr diyo kimi aman usutme kucuk o daha hastalanr diyo kme uyacagini sasiriyosun int arastrdm biraz kendiniz nasil giyniyosanz oyle gydrn ne eksik ne fazla yeni dogduklarnda elleri ayaklari soguk olur bu usudukleri anlamina gelmz diye kmseyi dinlemicem onu uygulcm bnde insallah yaptirirlarsa herkes burnunu sokarsa kovalayveririm zaten 😂😂
KubraatMacit Obsesifk kızım doğduğunda o kadar çok farkında olmadan hata yapmışım ki şimdi oğluma hamileyim bu sefer akıllandık da olan yavrumuza oldu 😂
Sarayhelvasi Benimde 12 mayıs görünüyor 👶🏻 Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin. Kundak almak gerekiyor mu ki
Ayazinannesi Sarayhelvasi aynıyiz desene inşallah sağlıkla gelirler benim oglusum olcak inşallah ramazana denk geliyor 🙂 bakalım ne yapicaz