0.2 amh ile tüp bebek bile tutmaz dediler o zmn korunmayalım madem dedik, ilk korunmasız ilşkimden 16 haftalık hamileyim😅 geçenlerde bi prof.a gittim ve bana dedi ki bu amh vs hiçbir anlamı yok gerçekten, daha 30 tane cocugunuz olur dedi😂 bu arada tek yumurtalığım da yok