Sunaya ben 0,03 ile doğal yoldan hamile kaldım şu an 17. Haftalığız rabbime binlerce şükür olsun , korkmayın ve bu psikolojiye girmeyin ben umudumu kesip Allaha bıraktığım ne zaman nasipse o zaman olsun dediğim ay hamile kaldığımı öğrendiğim , psikoloji çok önemli çok dua edin benim de dualarım sizinle rabbim sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin size ❤️🤲🏻