ogretmen1anne_ evet urfadayım doktorum doçent doktor Mehmet ağar ebesi zaten anlaşmalı : ebru gömük gök ben çok memnunum ebru hanım doğumda o kadar iyi ki diğer ebeler bağırıyor ama ebru hanım dualarla sizi sakinleştiriyor ağlamak yerine nefes al nefes ver diyordu yürüyüş yaptırıyordu benim iyikim 💐