mavikalpvemavikalp En önemlisi gerçekten ben mesai saati dışı gitmiştim ama doktorum orda bekliyordu, muayeneden ve bu tavırlardan sonra geldi. Ama ben sırf onun için milyarlar döktüm gidip hastaneye, o muayane etseydi böyle olmayacaktı belki. Açılmam kaç cm söylemedi, suni sancı vericem dedi istemedim hem normal doguramazsın diyorsun hem suni vericem diyorsun. Sonra dalga geçer gibi ailene söylemeyelim istersen istekli sezeryan olduğunu dedi, geldi serum verdi korkma suni sancı vermiyorum dedi. Çünkü daha önce arkadaşıma serum diye suni sancı vermiş, belden uyusturmalı diye komple uyutmuşlar. Bi arkadaşımın sancısı bile olmasına rağmen bebekte sende ölürsün normal olursa denmiş. Bana adam gibi anlatsaydı kızım şu kadar açılmam var, sana suni vereyim 2 saat deneyelim dayanamazsan yine sezeryana döneriz gerçekten kabul ederdim. Ama çok çok önemli bu durumlar. Keşke daha önceden beni uyarsalardı da gitmeseydim. Hep kendi doğumumdan sonra konuştum