Kubrakuzey haklısın kesinleşmesini beklesin bence de.. bana doktorum çıkıntı var, bu haftalarda çıkmaya başlıyor zaten demişti.. içimde tuttum kimseye de cinsiyetini söylemedim yanıltı olabileceğini bildiğim için.. detaylıdan sonra cinsiyetini söyledim, 35. haftamızdayız hale erkek ama ☺️