Kubrakuzey kendini neden bu kadar parçalıyorsun onu anlamıyorum gerçekten . Genel olarak sakin yapıda bi insanımdır pek gıcık veya sinir olmam boşa uğraşıyorsun bence o yüzden ☺️
Kalite sertifikası filan gösterdi sanırım size komik geliyor bana , bakın en kaliteli cihaz bende falan 😂 sizin düşünceniz kendine benimki kendime yorum yaptınız tamam herkese laf yetiştirmeniz bence çok saçma :) iyi geceler dilerim 👏🏻👏🏻👏🏻