Selinmoon bir kaç tane alın bence de, çok da etrafın söylemesini dinlemeyin, herkes bir tutturmuş çabuk büyüyor çok almayın, tamam da büyüyene kadar çıplak duramaz ya, bebek terler, kusar, bezi sızdırır, ben her gün en az iki üç kez üstü değişir gibi düşünüyorum. Yeni doğan ve 0-3 ay da alıyorum o yüzden çok umursamıyorum alma diyenleri.