Öncelikle buradaki doğum hikayelerini okuyarak hamilelik dönemimde kendimi normal doğuma hazırlama konusunda çok iyi oldu. 38+3 sabah uyandığımda pijamama akıntı gibi jel kıvamında avuç içi kadar sıvı geldi. Eşimi ve annemi uyandırdım akıntım olduğunu söyledim. Annemler su olabileceğini söylediler ve biz beklemeden hastaneye gittik.
Saat 11.30da doktorum ultrasondan baktığında suyumun sızdırdığını söyledi ve yatış verdi. Hemen dil altı hapı verdi bunun rahim ağzını yumuşatacağını söyledi. Saat 2de açılmama baktıklarında açılmam henüz 2 cmdi ve doğuma kadar sürecek olan suni sancımı bağladılar. Ama ben acı ağrı hissetmiyordum. Saat öğlen 4de açılmam 5 cme geldi ve doktorum kas gevşetici verdi. Ciddi anlamda sıfır ağrı hissediyordum. Daha sonra ebe doktoruma sormadan suyumu patlattı doktorum bu duruma kızdı çünkü suyumu patlattıktan sonra ben kasılmaları hissetmeye başladım. Ancak ondan sonra açılmam çok hızlı oldu. Akşam 6da artık açılmam 8 cmdi. Ben attık kasılmaları hissetmeye başladım doktoruma sezeryana mı dönsek dedim. Oda bana sık dişini 1 saate beneğin kucağında dedi. Gerçekten akşam ezanında bebeğim geldi doktorum orucunu açmaya gitti :))
Son evrede gerçekten Allah güç veriyor. Kendinize inanın. Biz kadınlar çok güçlüyüz tüm annelere kadınlara saygım daha da arttı. Doğumunuza sahip çıkın, her kasılmayı çocuğunuz için önemseyin.
Tavsiyem kesinlikle doğum eğitimlerine katılın ve pilates yapın. Allah hepinize güç versin🙏