Bende de geçmişte yaşadığım kötü şeyleri tekrar yaşama korkusu bastı birden, ama 2 sene oldu evleneli ara ara eşimle tartışınca gelip geçti sonra kendimi telkinlemeye çalıştım hep terapiye gittim psikoloğa gittim. Psikiyatri ye de gittim verdiği ilaçlar beni ters etkiledi bıraktım hemen. Allah kimseye yaşatmasın çok zor. Ama bebişlerimiz var sakin kalalım müzik dinleyelim nefes alalım 😇