Sengul12 ilk gebeligimde suyum sızıntı şeklinde geliyodu doktora gittim birkaç saat sonra sancim gelmeyince suni sanci verdiler suni sanci tam 12 saat sonra açılma yapiyo bunu bil. Kendi acilman hiç yoksa 12 saat sanci çekersin bende öyle oldu. Ama ne olursa olsun ikinci gebeligimdeyim yine suni sanci olsa yine alırım çünkü öyle olması gerekiyorsa olur bir gün sanci çekersin sonra geçer gider. Suni almamak için sezeryana yanaşma hemen yanı.