Sengul12 Kızlarr eğer 3 haftaya kadar sancım olmaz bebeğim kendi gelmezse doktor suni sancı vereceğini söyledi zor mu bi sıkıntı yaratıyomu sonrasında biraz anlatır mısınız?
mavideniz6 Sengul12 Ben 3 ay önce bebeğimi kucağıma aldım.Sancım yeterli olmadığından suni verdiler.Gerçek sancı nasıldır bilmem ama çok kısa sürede suni sayesinde doğum yaptım.Yerinde kullanıldığında bence çok iyi bir uygulama yine olsa suni isterim çünkü sürecim belki çok uzun olacakken suni sayesinde 3 saatte bitti gitti .İki türlü de ağrı sancı çekiyorsun zaten önemli olan rahim açıklığının hızlı ilerlemesi.
mavideniz6 Sengul12 ayrıca sonrasında bir sıkıntı yaratıyor mu demişsiniz de doğum gerçekleştikten sonra kendi sancınızla doğum yapmış gibi hiç bir sıkıntı yaşamıyorsunuz bir yan etkisi yok yani
Okyanusolmak Sengul12 sunide sancilar daha sık geliyor. Evet zorlu bir süreç. Yaninizda size destek olacak birileri olsun. Eğer bebeğin gelecegi varsa geliyor sunide. Benimki gelmemişti kordondon dolayı. Ama ben elimden geleni yaptım demiştim. İçim rahattı.
Iscn Sengul12 2 doğumumda suni sancıyla oldu inanaın abartılavak birşey yok tabı hassasanız bilemem ama
Sengul12 mavideniz6 teşekkür ederim ya içim rahatladı valla ya suni sancıyla olacak ya da sezeryan dedi doktor ben suni seçtim bi akrabam eminmisin diye tepki verdi korktum ilk doğumum ne olduğunuda bilmiyorum o öyle deyince kötü bişey sandım 🤷🏻♀️ içim rahatladı şuan🙏🏻
mavideniz6 Sengul12 doğum başlı başına zor ama mucizevi bir süreç hiç korkmayın dediğim gibi yerinde kullanıldığında güzel bi uygulama
Busramom07 Sengul12 korkmanı gerektiren bir şey yok benim fikrmce ağrın oldugu sancın olduğu bir güne denk getir git o zaman başlatsınlar suniyi daha hızlı ilerler kendi sancını da tetikler ben öyle yapmıştım akşam 9 da başladılar ufaktan sancıya 1 de çocuğum doğdu 4 nisanda
Sengul12 Iscn çok hassas değilimdir aslında inşallah bi nefeste kurtarır Allah’ım sağlıkla kucağıma alırım 💕 tüm hamişlerimiz için geçerli bu tabii 🙏🏻
Ketenprensess 4 sene önce doğurdum kızımı 42 haftada hemde,doktor dogmassa suni sancı veririz dedi,suni sancı verdiler ama çok zor doğurdum 13 saate doğurdum ama çok zordu canımı alın beni mezara koyun daha iyi diyordum.sezeryana alın diyordum.
Sengul12 Rsahbaz doktor biraz iri bi bebek olucak o yüzden 40 ını doldurursa yatışını yapıcaz daha fazla beklemiyelim dedi bide Almanya’dayım bunları anlamak anlaşmakta mümkün değil 🤷🏻♀️
Papatyakokulukiz Sengul12 suni ile doğum yaptım 2 saat çektim doğum yaptım. Benim biraz ağrım oldu ağrı esigim düşük olduğu için sonrasında ağrı falan kalmıyor bisey olmuyor yani Allah yardım ediyor canm benm
Akdogan70 Sengul12 39+9 da doktora gittim perşembe günü gel yani 40+1 de dogumu baslaticaz bebeğin daha durmasına gerek yok ded o 2 3 gün o kadar ağladım o kadar üzüldüm korktum ki haddi hesabi yok doğum gününde ise öyle Bi enerjiktim ki egzersizleri hastanede varya oyun oynar gibi yaptım hiç abartmıyorum oyun oynar gibi egzersiz yaptım ve sonuç mu 😅😅😅😅 2 saatte dikişsiz kesisiz bebeğimi kucağıma aldim