Twinsss24 ben dün öğlen hastaneden çıktım akşam yine tansiyonum 15/10 oldu ilaç içmiştim ona rağmen yoğurtla limon falan yedim duş aldım düzeldi bende öksürmekten bütün gece uyuyamıyorum öksürük şurubu istedim grintuss yazdı organikmiş onu içince daha çok öksürmeye başladım konuşamaz duruma geldim balgam attırıyor ama öksürmekten belim karnım kasıklarım ağrımaya başladı çocuklarda çok rahatsız oldu dün öğlen içmeye başladım dün gece hiç uyumadım bugün bakalım nasıl olcak