Eminesahin1 ay çok geçmiş olsun canım. Bende tansiyon hastasıyım,30cu haftadan beri çok yükseliyor. 27de düştük acile tansiyonum yüksek diye serum takıldı düştü. Düşmezse doğuma alacağız seni dediler sabah erkenden. Ama sana doktorun ilaç vermeis gerekiyor. Alfamet icmen gerek.bu tansiyon çok yüksek Allah korusun gebelik zehirlenmesi olur. Şu an nasılsın?