petekceee benimde ilk gebeliğim ve o kadar bilgisizim ki halbuki bu konuda 🥺 bir de her özel hastane belki benim gittiğim hastane gibi değildir açıkçası daha iyi ilgilenenler vardır bende bu yüzden devlette daha iyi ilgilendikleri için oraya da gidicem ordaki ebe,hemşirelerle konuşucam, rastgele bir doktora da girsem olur zaten kötü doktor yoktu açıkçası bizim burdakiler beğeniyo devletteki kadın dogumculari