Ağrılı ilişki yaşayan hatta eşiyle toplasan 4-5 kere birleşme yaşayamamış birisi olarak çatı muayenesi beni çok korkutuyordu aylardır burada post okuyorum araştırıyorum
Evlendiğim ilk ay hamile kaldığım için üstüne düşüp cinsel ilişki konusunda tedavi alamadım ve üzerine hamilelik olunca daha da büyüdü bu iş benim için daha zor 😣
Bugün 38+2 çatı muayenesi oldum çevremde herkes en yakın arkadaşım dahi o kadar korkuttu ki beni hatta girmeme beş dakika kala bile en yakın arkadaşım telkin vereceği yere beni korkuttu Allah dan eşimle tektik ve kendimi sakinleştirdim bir şekilde
Sadede gelecek olursak 15-20 sn sürdü ilişki yaşayamayan birisi olarak acı evet oldu ama dayanılmaz felaket ağlatacak sancı tutturacak bir acı değildi asla 👎 oldu ve bitti lekelenme kanama da olmadı sonrasında vajina da ağrı da yaşamadım çok şükür
Korkan gebeler için belki motive olur diye yazıyorum hiç korkmayın hiç 💖 canım anneler