brnaksyince bende de oluştu. Vajina girişinde karnabahar şeklinde. Aniden belirdiler hastaneye gittim doktor daha içinde derinlerinde de olduğunu ilk defa böyle bir şey ile karşılaştığını söyledi. Dışındakiler tedavi olur ama içindekiler çok yoğun nasıl olacak araştırcaz dedi. 2 doktorda benzer konuştu. Eşim tedavisini gördü önceden yakıldı bikaç ay önce. sanırım ondan bana geçti. Doğumum şimdiden sezaryen olacak maalesef. Çok yoğun çıktı aniden moralin aşırı bozuldu. Rahim içine doğru yayılması iyi değil. Benim gibi aynı durumu yaşayan var mı bilmek istiyorum açıkçası..