Haticeburak06 brnaksyince ya siğilmi bilmiyorum bendede ona benzer şeyler çıktı 5 tane fln var ama pek siğilede benzemiyor geçmiyorda meraklanıyorum bende
1anne3bebe brnaksyince benim ilk gebeliğimde son haftalarımda olmuştu siğil sanmıştım. Siğil değildi ama böyle minik minik yap bezeleri gibiydi bisürü.Çok endişe duymuştum.Doktorum kilo alımına bağlı dedi. 17-18 kilo kadar almıştım. Sonra kendiliğinden geçti.
Haticeburak06 brnaksyince hayır randevum 16sında o zaman söyleyeceğim karnım büyüdüğü için pek görememiştim yeni fark ettim bende
brnaksyince Deletedmom_98 evet maalesef ben yaktım . Siğilden iki tane de patolojiye gönderildi. Sonuç temiz çıktı ama ben hala endişe ediyorum. Kanser bulgusu yok dedi doktorum ama kansere çevirir mi acaba diyorum:(
Haticeburak06 1anne3bebe ya işte benmde öyle olabilir siğile benziyor korkuyorum ama tam siğilde değil gibi bende 32+3üm 10 kilo aldım çokta almadığımı düşünüyorum aslında Ani kilo alımından flnmıki acaba
brnaksyince 1anne3bebe genital bölgede çıkan et beni yani siğil hpv virüsünden kaynaklanan virüsten oluşuyormuş. Evet bunu diyeni de duydum ama onu anlamanın tek yolu siğilden alınan parça ile patoloji sonucuna göre veriliyor. Siz doğum sonrası smear verdiniz mi ?
merube brnaksyince cevirmz ins oyle kotu dusunmeyin hamilelerde enfeksiyon sigil fln oluyo sadece o surecte dogum normal olamaz.
1anne3bebe Haticeburak06 hayır et beni değildi benimkiler yağ bezesi gibiydiler ama minik minik. Evet ani kilo alımlarıda etkili oluyor.
1anne3bebe brnaksyince hayır siğil değildi benimkiler. Doktorum çok tecrübeli olduğu için detaylı muayene edip teşhisi koymuştu, ne biyopsi nede sonrası smear vermedim. Tabi yaş ve öyküde önemli. Muayene olmakta fayda var.
brnaksyince Deletedmom_98 eşimde görünen lezyon yok. Bunun içinde cildiye ve üroloğa gitti ondan geçen bişey olsa anlaşılırdı diye düşünüyorum. Sonuçlarımı öğrenmek için aile hekimliğine gitmiştim doktor randevuma daha vardı orada ki doktorum da artık bakire kızlarda bile görüyoruz ve çok yaygın dedi bilmiyorum bende neye inanacağımı şaşırdım.
Cnuryasar Bende de lezyonlar vardı yeni farkettim doktorum normal doğum yaptığın sırada bebeğin boğazına yüzüne bulaşabilir dedi o yüzden mecburi sezaryen kararı aldık yeni farkettim bende. Sağlıkla gelsinde en önemlisi bu. Doğumdan sonra yakılıcak
brnaksyince Cnuryasar inşallah sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Ben yaktırdım kurtuldum. Benim korkum sonrasında kötü şeyler olması :(
Deletedmom_98 brnaksyince orada ki doktor birazcık sacmalamış. Neyse smear temiz geldiyse endişe etmeyin