Elif_49 şehir hastanesinde 15-20 dk sürmüştü. Amaç zaten tüm organları ve işleyişlerini kontrol etmek.
Çocuğumun yüzünü göreyim falan diyosanız özele gidin tek farkı bayağı bi ücret ödeyerek çocuğunuzun yüzünü görmek olur, onu da doğunca zaten göreceksiniz inşallah 🙂