27 den beri oluyor o sertleşme, şuan 32 deyim hala aynı oturma pozisyonu bile geçirmiyor yatarsam biraz anca öyle belki bazen de hiç geçmiyor doktorum sorun görmüyor şuan hatta bebek aşağı düşecekmiş gibi ağırlık çekiyor yerden demiştim e yer çekimi? demişti hjaja büyüyor ya ondanmış yani normal herhalde