Deletedmom_99 doguruncaya kadar sertti karnım doktorum karnımın cok buyuk oldugunu bebegın iri oldugunu soyledı hep bazılarında sancıda cıkıyormus bende cıkmamıstı kuzum genel anlamda o sertlik cogu kişide oluyor ya anlamsız yada sancı seklinde magnezyum kullanıyormusun o biraz rahatlatır bana iyi geliyordu karnım o kadar geriliyordu ki ve cok buyuktu o ragmen çatlak olmadı hayret ediyorum 6 ayken 9 gıbıydı doktorlar bile diyordu tas gıbı oluyordu hep