Merhaba arkadaşlar, benim bebeğim kismetse ağustos bebegi olacak bulunduğum il de çok sıcak. Hastane çıkışlarında 10 parça ve 5 parça olarak görüyorum ve aralarında büyük ücret farkı var. Yaz bebeği olacağı için 5 parça olan yenidogan hastane çıkışı beğendim. Size resmini de paylaşmak isterim. Fikir almak isterim siz neler yaptınız içerik olarak hastane çıkışına çok para vermeye gerek var mı?