oceee olmaz olur mu canım tabikide var bende kardeşimle ilgili bir meselede tam 3 gün ne yemek yiyebildim ne bisey resmen sinir krizi geçirdim öyle bı ağlama yok daha hayatımda ilk kez yaşadım böyle birşeyi 3 gün karnım kas katı kesildi doktora gittik apar topar neye stres yaptıysan unut düşünmeyi bırak dedi tabikide hepsi bebeğe olumsuz etki ediyor keşke mükemmel, gamsız kedersiz, sorunsuz, acısız sizisiz bi hayat olsa ama öylede tadı olmazdı imtihan hayatımızın her anında olacak inşallah sağlam iradeler versin bize Rabbim 🤲