Mihruss ssvd yaptım nehir bayram hocada. Hayatımın en özel günüydü. Sıfır kesi ve dikiş. Sezeryandan sonraki dikiş ağrısı yok sersemlik yok. Ben doğru doktoru bulana dek tam 4 doktor değiştirdim hepsi de ölürsün dedi. Çok şükür nehir hocaya denk geldim Allah ondan razı olsun. Ve ben doğumuma çok iyi hazırladım. Doktorun tavsiyesiyle özel ebe desteği aldım. Kendi odamda, sadece kendi ebemle harika bir doğum deneyimledim. Evimi yakınındaki doktoru dinlesem 38. Haftada alacaktı bebeği, ama nehir hoca bekleyelm dedi. 42. Haftada doğurdum bir gün sonra oğlumla eve gittik. Şimdi yurtdışına taşındım 3. Gebeliğim. İstanbulda olsam kesinlikle yine nehir hocaya giderdim. Yurtdışında ssvd olayı öyle yaygın ki, asla size kötü bir şey anlatmıyorlar süreç çok sakin ve güzel ilerliyor. Burda aksine sezeryan diiyince neden ameliyat olmak istiyorsun diye soruluyor. Keşke Türkiyede de bu kadar abartılmasa. Çünkü bir sürü makaleler okudum araştırmalar yaptım. Ssvd deki riskle, 2. Kere aynı yerden kesilmenin riski hemen hemen aynı. Bu yüzden eğer karar verdiyseniz kimseyi dinlemeyin. Çünkü bana eşim bile inanmamıştı ı süreçte. Hep beni vazgeçirmeye çalıştı . Ben dinlemedim iyi ki de dinlemedim:)