bubuiledudu sumerveyilmaz hayırlısı olsun ben de menemende oturuyorum aslen karsiyakaliyim işim de karsiyakada hastanem de . Sat a göre 6+5 im bugün ultrasonda 7+3 çıktı. Can hastanesine gidiyorum 😊
Ozgis1s sumerveyilmaz 18+5 ten selam 🥰 bende İzmir üçyol Hatay tarafındayım Karataş hastanesine gidiyorum ☺️
dogurangaplumba Azra8Engin aaa ben olmadan izmir postu ayıpsın evlendik gittik diye memleketimi unuturmuyum ya hiç ❤️❤️
bubuiledudu dogurangaplumba camiikebir bizim arka sokak okuyor sanirim arka sokakta muhtarlığı var yani 😀
bubuiledudu dogurangaplumba evet yakınız ben pek menemen bilmem ama 5 sene olacak burdayım evlenince taşındık biz de buraları bilmeden
dogurangaplumba bubuiledudu bende 10 yıldır yokum izmirde ailem menemende evlendim terki diyar eyledim🤣🤣🤣
dogurangaplumba Semra_baser35 Aşkım ben 10 yıldır izmirde değilim anca tatillerde aile ziyareti yapabiliyorum evlenince başka şehire gelin geldim