Lofty bende bayramın 1. günü 40 haftalık oluyorum doktorum suni sancı vericez gelmezse bayramın 1. gününe kadar dedi herkes cok zor diyor suni sancıya bende istemiyorum suni sancı ama kendi sancılarım hic gelmiyor doktorumda boyle uygun gordu vardir bir bildigi hakkimizda hayirlisi olsun suan tek istegim sag salim bebegimi kucagima almak baska hicbirsey istemiyorum zorsada zor hicbirsey kolay degil diye avutuyorum kendimi hakkimizda herseyin hayirlisi olsun sag salim kucagimiza aliriz insallah nazli kizlarimizi 🥰🙏🏻🌸