snowglobe Yagmuraran Ben çatlak için dalin bebek yağı kullandım sadece bu 2. Hamileliğim hiç çatlağın yok belimdeki iki çizik dışında. Ama selülitler doğumdan sonra gidiyor yani benim öyle olmuştu ilkte şimdi yine var
Hasibeeee Yagmuraran ben şuan 14 haftalık hamileyim ilk öğrendiğimden beri badem yağı ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum bazen de bebek yagı kullanıyorum şuanda bi çatlağım yok lierac almayı düşünmüştü ama internette fiyatları çok yüksek oyüzden gerek yok bence önemli olan sürekli nemli olması bol bol yağ sür bence
Ysmnerszkrbg Yagmuraran çatlak için lierac aldık doktorumuz önerdi 18-19 da başladım duştan duşa sürerek sonrasında 22-24.haftalardan itibaren düzenli kullanıma başladım destekleyici de biooil aldım ikisini kullanıyorum
Alparslanmom__ Yagmuraran bende Hindistan cevizi yağı Bebe yağı Seda altın çatlak kremi kullanıyorum dönüşümlü Şimdilik catlagim yok umarım son haftaya kadar catlamam
Benallss Hasibeeee bende aynılarını kullanıyorum sadece badem yağı tüylenme yapıyor maalesef minik tüylerim çıktı 😬
Mervekyoglu_H Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 3. Aydan itibaren Wedood markası karnımı surekli yagliyorum ama göğüslerim haftada 1 yagliyorum göğüslerim çatlamış karnımda bişey yok çok şükür catlaga çok meyilli vücut tipim var öneririm
Sdaltun Kesinlikle Hindistan cevizi yağı kullanın ben çok çatladım . İlk başlarda lierac bio oil kullandım ona rağmen çatladım. Çatladıktam sonra Hindistan cevizine döndüm faydasını gördüm
Yagmuraran Çok teşekkür ederim kızlar anladığım kadarıyla o kadar para vermeye gerek yok daha uygun seçenekler de işe yaramış 🫂🙏🏼
Sdaltun Yagmuraran kesinlikle öyle lierac bi dünya para olmuş ama hiç gerek yok daha uygun fiyata daha faydalı ürünler var bide lierac sürünce uzun süre nemli kalmıyor sürekli sürmek gerekiyor . Hindistan cevizi yağı öyle değil uzun süreli nem sağlıyor
eyldz44 Yagmuraran hanımlar çatlak tamamen vücut yapısı ile alakalı ben de çok dikkat ettim 6 ay hiç bir şey olmadı ama şu an 32. Haftayız karnım çatlamaya başladı asla önüne de geçemiyorum
myavocado Yagmuraran bol su içilmesi önemli. Onun dışında ben tatlı badem yağı, hindistan cevizi yağı ve kakao yağını dönüşümlü olarak sürüyorum. Tüylenmeye yatkınlığınız varsa badem yağı kullanmayın.
myavocado FDMAKTAS Sumeyye2661 ben hindistan cevizi yağını yıllardır nemlendirici olarak kullanıyorum vücuduma, hamileleikten önce de, hiç tüylenme problemi yapmadı bende ki yüzüme bile kullanıyorum.
Sdaltun Sumeyye2661 bende ilk kullandığım ürünler tüylenme yaptı . Hindistan cevizi kullanmaya başladıktan sonra sabitlendi . Hatta vazelin badem yağı karışımıda sürdüm bi süre çok tüylenmem olmadı. Sanırım içinde e vitamini olan ürünler uzun vadede tüylenme yapıyormuş.