SenaBM merhaba yorumunuzu görünce yazmak istedim. Benim bebeğim de 21 gün kuvrzde kaldı, emme refleksi de yoktu ve hastalığı vardı o yüzden.agizdan beslenmedi. Ağızdan beslenmeye baslayinca emzirmeye gittim kuvezde emzik gördüm, emmesi guclensin diye veriyorlarmış. İsterseniz deneyin