Damlaozzz sseda0 Kaşık biberon. Kardeşim emzirme danışmanı bana biberon yerine kaşık biberon al dedi meme reddi yaşamamak için bende öyle yaptım şimdilik
SmyEsciv Damlaozzz onu kullanmak zor diyorlar ama nesi zor yada nasıl kullanılıyor acaba ben aldım kaşık biberon
Damlaozzz SmyEsciv bende daha kullanmadım hastane çantama koymam gerekiyormuş orda eğitimini veriyorlarmış bende ilk orda öğrenicem
Nur1806 sseda0 lansinoh meme reddi yapmıyor. Yavaş akış aynı anne memesi gibi çektikçe geliyor damlatma yapmıyor
SmyEsciv Damlaozzz aa süper orda gösteriyorlarsa bende koyııyım teşekkür ederim 🌺 Süt gelmezse mamayı onunla vermek için dimi
SenaBM sseda0 biberon meme reddi yapıyor ben yaşadım bu sorunu. Avent anne göğsüne benzediği için damla damla veriyor mamayı onu da hiç sevmedi benim bebeğim. Zaten meme almadığı için de silikon uç ve lansinoh biberon kullanıyorum ama sanki gaz yapıyor gibi olduğu için gaz yapmayan biberon arayışındayım
Melos9 SenaBM dr.browns 3 arkadaşım kullandı aşırı memnunlar bende bebeğime aldım bi araştırmanı öneririm canım☺️
Reyhan-v Philips avent response serisi var ben bir tane küçük cam bir de 330 ml olan pp olan modelinden aldım anne memesiyle birlikte ayrım yapmadan emebilirmiş ve de kendi istediği zaman anne memesi gibi emdiğinde geliyormş gaz yapmıyormuş diyorlar 😂
Ozlem1993 sseda0 mamajoo antikolik kullndm ilkinde bide tommee tippee Şuan yine mamajo aldım bide dr browns aldık
Boncukk123 sseda0 tommee tippee aldım yorumları çok iyiydi antikolik umarım hiç kullanmak zorunda kalmam ama ne olur ne olmaz diye aldım
Nurasl1 Tommy time antikolik ve Philips avent Pp düşünüyorum ilk hastaneye kaşık biberon koyucam sagdigin süt kaşık kısmı kapaklı gibi bir sistemi var hazsrnine sütünü koyup kapatiyirsun kaşığın ucuna az miktarda süt geliyor bebek kendisi kaşıktan soruyor.
Brcnyk Nurasl1 ben hastaneden cikinca mama aldim kaşık biberon bebedor marka almis esim eczaneden ama cok geliyor aşırı zor oldu bende bineron ile verdim Allah’tan kizim biberon kullaninca meme reddi yapmadi
Gizem-kara2334 Ben ilk bebeğimde avent cam biberon aldım gayet sevdi zorlanmadım meme ucu da kullndim ucum yoktu gayet rahattım 9 ay emdi gönül rahatlığıyla tavsiye ederim
SenaBM Gizem-kara2334 silikon uç kullanırken emzirme sürem 1 saati aşıyordu benim sanki tam çekemiyor gibi. Ve sonunda da ağlamaya başlıyor bebeğim biberonla takviye yapmak zorunda kalıyorum 😞
Brcnyk Bende avent oneririm su an baska marka kullaniyorum hediye gelmisti ama pek sevmedim arada mama veriyorum surekli versem kesin avent alirim cunku ilk bebegimi mama ile buyuttum avent kullandim.
Alizeyasemin sseda0 mamajio marka aldım yenidoğan set olarak 1 biberon 1 emzik 1 emzik saklama kabı var