Cynndddn2173 ilaydamom_ evet bnde 16 haftalık oldum ve 15 haftalık Ken daha hastane çantası için bişeyler aldım zıbın seti ıslak mendil biberon emziği canbebe Bebek bezi ilk yeni şeyler yeni daha neler alınır bilemiyorum alanlar varmı
M-Urass_Mom ilaydamom_ Tavsiyem aldıklarınızı bir not defterine vs. kaydedin. Alınması gerekenleri de yazıcam inşallah. Takibi kolay olsun. Teşekkür ederim sizin de inşallah 💕🥰
Cynndddn2173 ilaydamom_ ya özel doktorada gidiyrm ama işte benim bebişim cinseyeti belli olmadığı için alamadım çok belli olsun hayırlısı nasip olur inşallah
Cynndddn2173 ilaydamom_ ama benim daha geçen 2 hafta önce gitmiştim doktor söylemedi göremedim diyor cinseiyetini 😔bayramdan sonra gene gidicen inşallah bu sefer bebiş görünür
ilaydamom_ Cynndddn2173 belki bebiş uygun pozisyona gelmiyodur nazlı olacak demek ki kız mı acaba😍 tesekkur ederim hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🌸
Zeyyno_ ilaydamom_ Yok ya zannetmiyorum zaten DHA o zamandan sonra bı 14-15haftamiz olcak o da 3ay süre demek halolur bence
ilaydamom_ Hatice4200 inşallah canım hepimiz sağlıkla kavuşalım 🙏🌸 sağlıklı olsun gerisi önemli değil
Simge22 ilaydamom_ kesinlikle katılıyorum bugünde gittim doktora cinsiyet yine aynı değişmez demişti zaten doktorum 13. Haftada 16+2 diye biliyordum şuan 16+4 olmuş 2 gün zaten ileride büyümüştü yine 2 gün ileride büyüme var sağlıklı çok şükür