ilaydamom_ bende 21 haftaligim henüz bişey almadim 😅 biraz karışık bizim durumlar hem tayinciyiz hem okullar kapanınca annemin evine geçeceğiz çocuklarla o arada eşyaları taşınmaya hazır etmemiz gerekiyor bulunduğumuz şehir doğuma yetişmiyor gideceğimiz şehirse açıklanacak yerlesilecek vs vs derken zaman kalmıyor en mantiklisi annemin olduğu şehirde doğumu yapmak diyebi karar aldık artık annemin eve gecince orada alacağım herseyini tahmini 7-8 aylık olacağım artık otura kalka yavaş yavaş halledecegiz annem esim ve ben