Merhabalarrr ben doğumdan sonra saçlarımı boyatmak istiyorum bu bakımsız saçlarımdan kurtulmak istiyorum bir an önce 😁 kırkım çıkmadan boyatabiliyor muyum acaba bilginiz var mi doktora da soracagim ama dayanamadim bi size sorayim dedim saç boyatmak zararli mi bu ilk etapta kırkım çıkmadan