Bino 20 gün önce 37+5 haftalıkken doğum yaptım kızım gayet sağlıklı benim sebebi ilk doğumum sezeryandı şimdiki doğumumda kızım gelmek için zorluyodu kanala girmişti o yüzden 38 i beklemedik ama Allaha şükür hiçbirşeyi yok kızımın hiç sıkma canını haftasını tamamlıyo Allahın izniyle sağlıkla al kucagına💕