Canlar merhaba. 32. Haftada gebelik kolestazı teşhisi koyuldu. Doktorum 37+0 da doğumumu gerçekleştireceğini söyledi. 37. Hafta da doğum yapan veya yapana şahit olan var mı. Kilosu ve ciğer gelişimi iyi dedi. Ciğer geliştirici bi iğne vurmayacakmış. Ama ben korkuyorum hafta olarak erken mi?