ezgikurttt Busrakivanc ben hayat hastanesi nazmiye senturke gidiyorum o da cok iyi bi doktor memmunum
Tugbakaya ezgikurttt çevremde gidenler memnun kalmadı ama sizin görüşünüz farklı olabilir Ziya Çetin hakkında çok yorum zaten forum sitelerinde hiç memnun kalmayanlar da var çok memnun olanlar da
ezgikurttt Tugbakaya ben hic ona gitmedim nazmiye senturke gidiyorum çok memnunum. Cevremde ziya beye cok giden var onlardan duyuyorum iyi diyolar ama gitmedigim icin bilemem fazlasini tabiki
Tugbakaya Ezgi_brs canım ben de sürekli doktorların içindeyim eşim doktor daha karar vermediysen Aynur şendemiri de araştır derim