Seher_ EmelBabacan ne zamandan sonra başladı renkli vermeye sizmi istiyosunuz renkli olmasını daha benim 13 haftalık o yüzden vermez herhalde bu aylar😄
EmelBabacan Seher_ ewet daha erken eli yuzu belli oluncaa verıyor sanırım ayrıntılıdan sonra hep verdı
zuleyhakoc ezos tabiki hatırladı insan erken öğrenince degişirmi diye düşünüyo Birşeyler almak istiyorum
ezgikurttt Seher_ evet yüzünü gösterirse renklisini veriyo bazen 😊 benimki cok nadir yuzunu gosteriyo🤣🤣
ezgikurttt EmelBabacan 38+1 im bende nst de sancim cikmadi ama geceleri cok belim ağriyo uyuyamiyorum. 39+0 da çati muayenesi yapacak bakalim ona gore normal mi sezaryen mi belli olur
EmelBabacan ezgikurttt 38+1 de catı muaynesı olucam kısmetse cumartesı gunu benım belım kasıklarım bır haftadır agrıyor bırde mıdemde yanı göğüs altımdaki bölümdede bır haftadır rahatlama var sanırom asagı ındı iyice bakalım hayırlı ıle normal doğumyapsam baska bısı istemem
Busrakivanc Tabiki de benim Önerim Ziya Çetin 👍🏻💕💜 Herkese tavsiye ederim,ilk kontrolmü Pazartesi günü yapıcaz inşallah 🙏🏻😍
ezgikurttt Busrakivanc ziya çetin senelerin doktoru cok eski ve cok tecrubeli bi doktor. Eskiden yillarca Zübeyde hanim dogum evinde gorev yapmış sonra özele gecmis. Cok profesyonel
emel16 Prensleriminannesi aaa zam mı gelmiş :) bende Neriman Çelik’e gidiyorum 175 di. İki hafta sonra gideceğim bende ay inş zam yoktur Neriman hanımda:)
Prensleriminannesi emel16 herkesde var Özlem hanım da Neriman hanım da Doç. İkisinin de aynı ücretleri. 😊
Busrakivanc ezgikurttt evet kesinlikle katılıyorum para da pul da gözü olmayan sadece hastalarının sağlığıyla ilgilenen bir doktor ve çok güler yüzü kendisine ne kadar teşekkür etsem az. Şimdi de Zübeyde hastanesinin yakınların da kendi özel muayenesi var ☺️ Siz hangi Dr gidiyorsunuz?
ezgikurttt Busrakivanc ben hayat hastanesi nazmiye senturke gidiyorum o da cok iyi bi doktor memmunum
Tugbakaya Ziya Çetin hamile kalmak istiyorsanız gidilebilir ama hamile kaldıktan sonra özellikte normal Doğum isteyenlere çok önerilmiyor
Busrakivanc Tugbakaya ben kendisiyle her gün sürekli görüşüyorum özel bir hastanede çalışıyorum canım çalıştığım kurumla anlaşmalı yani fazla hastası var tercihi size bırakıyor, ama tabi evet duydum hamile kalmak için de çok tercih ediliyormuş
Tugbakaya Busrakivanc ben çevremde gidenlerden hep bu şekilde duydum ama tabi tercih meselesi :) hepimiz sağlıklı bi şekilde kavuşalım inşallah bebeklerimize :)