OzgeKaya sana bisi diyim mi bi erkek karisini sevgilisini vs aldattigi zaman da bi kadin tarafindan da ihanete ugruyo aslinda. Düşünsene bi kadim bi kadin yuzunden aldatiliyo. O kadar kötü bisey ki.. kadinin dusmank aslinda yine kadin😔 ne hallere geldik bunlari konusmak o kadar kotu ki 🤦🏻♀️ dedigin cok mantikli ya da şoyle bisi olcak otobuste metroda vs hamile ve yaslilara ozel kabin gibi bi yer olcak ve kart ile giris sağlanacak. Hamilelerim kartlari 9 ay acik kalcak sonra kalancak otomatik olarak. Yaslilarinda emeklikaetmi ne deniyo artik neyse o kartlari sadece orda gecerli olcak ki rahat sekilde oturabilsinler. Bu belediyelerden daha mantikli seyler düşünüyoruz baksana 😂😂 eee kadiniz cunku 😂