Ulumoon92 Haftamdayım 8 kg aldım ama karnım hic cıkmadı dışardan hamile olduğumu anlamanın imkanı yok. Bu sekilde 5. Ayında karnı hic cıkmayan varmi? Kontrolums 2 hafta var evham yaptım. Erkek bebeğe hamileyim ve 1 haftada önden gidiyordu en son lutfen yaşayanlar bilgilendirebilirmi
Aybukeninannesi01 Ulumoon92 canım benimde karnım son aylar çıkıyor niyeyse hep 32 haftadayım yeni yeni beli oluyor😂2 gebelik birde
metemom_ Ulumoon92 ne kilo aldım ne de göbeğim çıktı ben de 20+4 deyim erkek bebeğin karnı erken çıkar derler ama bende de hiç bir belirti yok sen hareketlerinin hissediyor musun😊
Ulumoon92 Aybukeninannesi01 ay icim rahatladı kendi dönemim hamilelere bakıyorumm karınları sanki 8 aylık gibi yanu
Aybukeninannesi01 Ulumoon92 her kesin yapısı aynı değil 😂böyle olması daha iyi merak etme bebeğin gelişimi yerindeyse göbeğin çıkıp çıkmadığının bi önemi yok
OzgeKaya Benimde karnımın dışardan bakıldığında hamile olduğumun belli olması 27-28. Haftayı buldu.İç karnım genişmiş doktor öyle söylemişti.30. Haftamdayım hala üstüme gömlek giydiğimde metro veya metrobüste ayakta gidiyorum 🥺🥹
Ulumoon92 OzgeKaya hahah o problem cidden bende şuanda yaşıyorum cok kilo aldiğimdan göbek gibi duruyor arada ben bile unutuyorum😂
MorKelebek54 OzgeKaya hamilelere oncelik var sozde 😏 benim karnim belli olmasina ragmen kimse otobusde yer vermedi gecen gun. Bu tarz toplu tasimalarda sadece hamileler ve yaslilara ozel bolum yapilmasi sart bence oraya kimse oturamicak mesela gerci o bolumler var fakat kimsenin umrunda degil
OzgeKaya Ulumoon92 bi ara bende unutuyordum yataktan kalkarken, eğilip doğrulurken falan. Şimdi öyle çok ani hareketlerinde bibikim sağolsun basıyor tekmeyi😂
Ulumoon92 metemom_ arada kücük pıtırtı hissediyorum yemekten ve tatlıdan sonra o kadar henüz tekme gibi güclü hislerde yok:)
Gulcin-2001 Bende 24+2 deyim sanki 8 aylık hamileyim gibi hareketiniz kısıtlanıyor benimde erkek ve 1 hafta önden gidiyor keyfini çıkarın o hallerinizin 😅
gokkusagiii Gulcin-2001 bende öyleyim ya 24 haftadaym sanki 9aylik gibi hissediyorum kendimi ruhen. Birde yürüyünce sonrasinda zorlaniyorum
Mrvrntsv Gulcin-2001 ay bende oyleyim cok moral bozucu. İlk gebeligim 6. Aydan sonra belli olmaya basladim simdi 5 aylikken 8 aylik gibiyim. Oruc tuttugum halde inmiyor gobegim. Gobes boges daha uc ay dolanacagim ve dahada buyuyecek . Birde kizim var 15 aylik disarida gezerken millet tuhaf bakiyor 🥲
metemom_ Ulumoon92 genelden geceleri hareketli oluyorlar hiç uyuyasım gelmiyor düzene girsin istiyorum hareketleri bu gün az hareket etti çok korktum😂
Dml991 Ulumoon92 ben şuan 18 haftadayım karnım bence baya var 2. Gebeliğim. İlk gebeliğimde bundan 8 kilo daha zayıf hamile kalmıştım bu haftalarfa hiç belli değildi. Bide mesela karnımın üst kısmında sanki bebek sert ve şiş sizinde öyle mi
yeni-annelik Ulumoon92 iç karnınız geniş olabilir benimde öyle valla 17. Haftamdayım karnım belli olmuyor ilk gebeliğim 🙈
Sedoliko Bende 19 haftalığım ama 3 haftadır bayağı bayağı göbeğim var , annemler iç karnın dar ondan diyor. Kilo da almadım doğru düzgün 🤷🏻♀️😀