Zeynepavc Nişan gelmesinden ne kadar süre sonra doğum başlayabilir nişanım geldi ama sancım yok hastaneye gitmem gerekli mi pek gitmek istemiyorum
denizalismom Zeynepavc benim pazar öğlen geldi akşam sancım başladı pazartesi sabah 5 te doğurdum. Sancı olursa takip edin . Sıklaşırsa hastaneye gidin
mavikalpvemavikalp Zeynepavc sancınız gelmediyse gitmeniz mantıksız kimisinin 1 haftayı buluyormuş doğum kimisi aynı gün doğurur Evde çekin sancılarınızı öyle gidin 😊
busduuk1914 Zeynepavc 36+5de sancılarla gittim vajinal muayene sonrası nişanım geldi tam 6 gün oldu hala sancılarım oluyor doğuramadım. Bebek kanala inmemiş. Yani bence belli olmuyor. Dün klinikte nişanı suyu gelmeden 5 cm açıklıkla hastaneye yönlendirilen bi kadın vardı 🤷♀️
Dnmzzeda Zeynepavc Benim cumartesi nişanım geldi perşembe gecesi sancım başladı cuma sabah doğum yaptım , hastaneye gitme sancın sıklaşmadan evde dur
Elifasell Rabbim kolaylaştırsın. Postunuz ustte kalsın. Benim ilk doğumumda sezeyan için yatısım yapıldıgı gece gelmişti. Ebem kordonu kısa olmasaydı cok kolay dogum yapıcaktın dedi. Öyle olurmuş. Gittiğin hastane özelse bir ara sor istersen
Amine_Sultan Nişan geldikten sonra hemen doğum başlamıyor 2 3 gün bile sürebilir sancılarınızı falan bekleyin bence hastaneye gitmeye gerek yok
Zeynepavc Dnmzzeda doğum yaptım dün gittim 7 cm açılma var ama sancı yoktu mecbur suni sancı verdiler
Ezgi01993 Benimde cuma günü geldi nişanım ne açılma var ne sancım var bekliyorum bakalım ne zaman gelecek
Zeynepavc Elifasell nişan geldikten sonra sancın başlarsa gel gelmese de ne olur ne olmaz diye gelebilirsin nstye girersin dedi onun dışında bu illa doğumu başlatmaz dedi
Elifasell Zeynepavc anladım. Cuma gunu gebe eitimin de nisan geldikten 22 saat içinde suyunda gelebilir dediydi eğitimi veren hemşire nisan 2 cm acıklıkta gelirmiş.